IOTTA beschikt over een rijke geschiedenis, reeds 40 jaar lang creëeren we uw communicatie.
Als communicatiebureau mag je natuurlijk niet stil blijven zitten, men moet mee evolueren met de markt en zichzelf blijven onderscheiden van de concurrenten. Daarom investeren wij in nieuwe technieken en in onze werknemers.
Volg de levenslijn van IOTTA en kom alles te weten over het traject dat wij reeds jarenlang succesvol doorlopen.
Ons vizier is uiteraard gericht naar de toekomst, maak er deel van uit!
Ga mee met uw tijd!
Investeer in digitale communicatie
IOTTA werd op 6 februari 1976 opgericht door Jan J. van Nunen. De naam IOTTA is afkomstig van de Griekse letter iota, die de 9ste plaats van het alfabet inneemt.
Verhuis in de lente van 1978 naar de Azaleastraat 33, 9040 Gent. Door de personeelsuitbreiding waren ruimere kantoren noodzakelijk. Een verhuis drong zich op.
IOTTA verhuist van nr. 33 naar nr. 75 in mei 1978. IOTTA barstte nogmaals uit z'n voegen en had dus nood aan een bedrijfspand geheel naar eigen noden.
IOTTA wordt lid van het internationaal netwerk van marketing- en reclameagentschappen: Commworld. (Nu CommUnity International)
Ter financiering van het kunstwerk ”De Mosselpot” van Marcel Broodthaers, verkocht het SMAK kleine mosselpotjes.IOTTA kocht de beslissende partij mosselpotten op en liet deze signeren door Jan Hoet, wat een onvergetelijke aandenken opleverde voor onze klanten.
IOTTA ontwikkelt reeds 30 jaar lang "waterproof" campagnes. Om onze verjaardag te vieren, ontwikkelde elk bureau van Commworld 30 verschillende waterflesjes. Dit om onze sprankelende creativiteit te onderstrepen.
Hiep Hiep Hoera! 40 jaar lang geeft IOTTA het beste van zichzelf. We kunnen ons zelf het oudste onafhankelijke communicatiebureau van België noemen, vré wijs niet?! Onze West-Vlaamse werknemers zouden dan weer zeggen ”Bluvn goan”!