Als online marketing bureau helpen wij u het maximale uit uw digitale campagnes te halen. Dit kan gaan van zoekmachine optimalisatie (SEO), e-mail marketing, social media, search engine advertising (SEA) tot een volledig geïntegreerd pakket.
Om onze online marketing strategie optimaal uit te voeren, volgen wij een successvol stappenplan. Alles begint met research, want een goede voorbereiding betekent een goede strategie. Eenmaal we alle data vergaard hebben, kunnen we onze strategie en planning uitstippelen. Hierbij stellen wij onze doelstellingen op en bepalen we welke middelen we zullen gebruiken.
Met de implentatie van ons online marketingsplan, stellen we onze strategie in werking. IOTTA houdt u bij elke stap op de hoogte, zo blijft u grip behouden op de zaken. Uw online campagne draait nu volop, maar dit wil niet zeggen dat het hier ophoudt. We blijven alle ontwikkelingen in het oog houden en kijken waar we eventueel kunnen bijsturen of net extra kunnen op inspelen. Door deze optimalisatie maken wij van uw campagnes succesverhalen.
Onze online marketings-expertise
laat uw campagnes beter presteren!
Voor we onze strategie bepalen, proberen we eerst zoveel mogelijke informatie te vergaren. We doen marktonderzoek, analyseren de concurrentie, nemen een grondige kijk op de doelgroep en overleggen samen met u de haalbare doelstellingen voor uw organisatie.
Nu onze doelstellingen bepaald zijn, kunnen we aan de slag gaan met de te volgen online strategie. Hierbij bepalen we de juiste mix van online diensten die onze strategie kunnen ondersteunen. We maken een planning op via welke kanalen we dit willen realiseren en welke doelgroepen bereikt moeten worden. Ons actieplan helpt mee de conversies te realiseren die we voor ogen hebben.
Ons plan is nu klaar voor implementatie, bij IOTTA vinden we het ook belangrijk om u hierbij telkens te blijven adviseren en te begeleiden. Om onze doelstellingen te behalen, worden via diverse kanalen acties ondernomen.
We blijven steeds aandachtig onze activiteiten bekijken. Via uitgebreide metingen kunnen we de performance van de verschillende online marketing inspanningen goed inschatten. Dit geeft ons de mogelijkheid om waar nodig bij te sturen of net op bepaalde zaken extra in te spelen.
Meer en meer ondernemingen nemen de digitale stap vooruit en zetten steeds meer budget en middelen in. In 2015 zagen we dan ook dat online reclame, de altijd dominerende tv-reclame overtrof. Waar tv ad uitgaven stabiel bleven in Europa met zo'n €33,3bn, zag de online variant maar liefst een stijging van 13,1%! Dit komt op een duizelingwekkende €36,2bn! We zien dit ook blijven bevestigen, de online markt blijft maar groeien, van potentieel gesproken!